czwartek, 27 listopada 2014

Witam na moim blogu! :)

Motywem jego powstania jest moja pasja do tworzenia kartek i innych ręcznych wytworów. 
To jest mój pierwszy blog i jak na razie czuję się zagubiona. 
Najpierw muszę dowiedzieć się jak to robić i opanować tą stronę.

A teraz coś o mnie: 

  1. Mam urodziny w styczniu.
  2. Mam na imię Oliwia.
  3. Odstraszają mnie różne dziwne robaki i owady. Potwornie boję się pająków!
  4. Nie jadam żadnego rodzaju mięsa.
  5. Jestem dobrym psychologiem. :D
  6. Zawsze mam optymistyczne podejście do życia.
  7. Mam lęk wysokości.
  8. Kocham jeść słodycze. (Jak każdy ;))
  9. Mam dziwny styl, nie lubię ubierać się jak każdy. Czasem podążam za trendami, a czasem wole ponosić się inaczej ;)
  10. Jeżeli ktoś raz zawiedzie mnie, tworzę pewien dystans.
  11. Jestem dość wysoką osobą.
  12. Ludzie uważają, że mam ładne oczy. Ja nie widzę w nich nic specjalnego.
  13. Kocham dyskutować z ludźmi z czego rodzą się czasami konflikty z nauczycielami.
  14. Bardzo lubię słuchać muzyki, wszelkiego rodzaju, chociaż najbardziej pop'u ;)
  15. Nie przypadkowo jest aż (albo tylko, jak kto woli) piętnaście faktów o mnie. 15- nastka to moja ulubiona liczba ;))

Na razie to byłoby na tyle, zapraszam do odwiedzin!

3 komentarze:

  1. Witamy, witamy (:
    Kilka punktów zgadza się i ze mną! Hahaha Tez kocham dyskutować! <33

    http://magnuswife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham jeść słodycze ;d
    A moimi oczami każdy się zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

☔ Jestem otwarta na wszelką krytykę ;) Nie ugryzę...
☔ Postaram się systematycznie odpowiadać na Wasze komentarze :)
⁕ Jeśli zostawisz komentarz, ja zostawię dwa na twoim blogu.
⁕ Każde dobre słowa motywują! :)